10 aug. 2014

Kullersten


Nu har jag lagt klart kullerstenarna nere i trädgården. Vi ska göra en rabatt längs med planket sen som ska knytas samman med odlingslådor och sten.


Jag grävde ur och la en massa grus som jag packade hårt...


Sen dit med stenarna och sättsand. På plattorna är det tänkt att planteringsbänken ska stå.


Och så petade jag ner timjan och lite annat mellan stenarna som växer till sig som en matta efter ett tag. Nu ska jag dit med en planteringsbänk på plattorna så jag kan stå där och greja sen:)

Hoppas ni haft en skön helg!

Kram Emma


11 kommentarer:

  1. ~ Riktigt snyggt ~

    /Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint ni gör! Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Så vackert, kommer bli fantastiskt bra när allt är färdigt. Gillar kombinationen sten och växter, fint som sjutton.

    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Du gör så himla fint. Blir verkligen inspirerad när jag kikar in här :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Blir ju jättefint :) duktiga ni är....Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  6. Ohh tjusigt och liknande sådär hade pappa gjort vid deras stuga =D

    SvaraRadera
  7. Det kommer att bli galet fint när allt är klart!
    Sten ihop med växter är fantastiskt fint.

    Själv ska jag börja förbereda odlingslotten inför hösten...
    Hur gick det till tänker jag?? Helt plötsligt så man börja planera vilka lökar som ska ner=))
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  8. Så "enkelt", men sååå snyggt måste jag säga! Och så får jag lite inspiration av Dig också!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  9. Du/ni har verkligen känsla för det där, blir så snyggt !!

    Ha en bra dag !
    Kram Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...