15 apr. 2015

Little grey

Hej!

Jo såhär är det... Jag har ganska länge känt att jag vill hitta på något eget. Alltså ett eget företag:) Jag vet dock inte exakt vad det är jag vill mer än att jag vill tillverka saker och få utlopp för min kreativitet. Att tjäna pengar är en dröm eller kanske en bonus, det viktigaste är att jag får göra något jag tycker är riktigt roligt!

Det började egentligen med några klossar. Jag gjorde klossar i trä som jag målade och tryckte siffror på. Sen fick jag en beställning på ett gäng till och sen en till och sen en till... Då tänkte jag att detta kanske man kan pyssla med, i förhoppningsvis lite större skala. Så det är så jag tänker nu. Jag har gjort en drös med klossar, jag har tillverkat lite fina prints att ha på väggen med fina upphängningar (detaljerna är ju viktiga:)), jag virkar och jag pysslar.

En webbshop är absolut något jag vill ha i framtiden, men först vill jag landa lite mer i vad jag ska göra och hur jag vill att det ska vara. Men redan nu så finns jag på instagram, Littlegrey.se heter företaget och jag blir såklart mer än glad om ni kikar in.


En hel del barnsaker har det blivit. Just klossar känns roligt att ha i barnrum, att ge i doppresent eller liknande...


Men dom blir även fina att ha som prydnad i vardagsrummet, eller som välkomnar i hallen:)


Hoppas ni gillar mina små pyssel! Just nu virkar jag grytlappar med lädersnöre, supersnygga om jag få säga det själv, haha:)

Ha en underbar dag.

Kram/Emma

10 kommentarer:

  1. Men...så fina saker!!
    Jag önskar nästan att jag hade små barn igen! :)
    Vill önska dig ett STORT LYCKA TILL!
    Liten eller större skala! Bara du är lycklig!
    Ha en fin onsdag!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt. Jag håller tummarna jättehårt att det går bra. Jag följer dig på Insta nu :)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Heja!! Jag applåderar! Och sticker till instagram=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Waooo,så söta saker & ...
    ♡ -ligt Lycka Till fina du/Kram

    SvaraRadera
  5. Men du så roligt. Klart jag ska kika in där.
    Lycka till
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Så klart du ska ha en webbshop, det kommer du fixa galant.
    Ska genast kika in.
    Stort lycka till !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Vad duktig du är! Nu måste jag kika in i din webshop. Kram

    SvaraRadera
  8. Men ohh du gör ju så fina grejer, hade lätt kunnat beställa de nya klossarna med, som du gjort i vitt, hehe, men är supernöjd med mina =D

    SvaraRadera
  9. Gud så kul! Det ska jag titta lite extra på. Så fina saker.

    Jag har samma dröm jag. Något litet, kreativt. Vet bara inte vad. Har så många planer men alla är så lösa och går inte ihop. Men jag hoppas på en dag...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...