6 juni 2015

Lite semesterfeeling


Igår gick J på semester! Åå en sån skön känsla. Själv är jag ledig fyra dagar i rad varannan vecka och får därmed lite lyxig minisemester ganska ofta:) Men min långa semester har jag inte förrän i Juli!


Jag hade förmiddagen på mig att fixa och dona. Kitta hängmattan, plocka lite blommor, fixa mat och kyla vinet!


Och så satt vi där, hela eftermiddagen, på altanen i det alldeles fantastiska vädret. Och äntligen så kom ju värmen, så härligt! Jag har längtat efter att kunna låta altandörren stå öppen och gå in och ut barfota, utan att behöva ta på sig en massa extra kläder.


Och så blev det en smulis! En semesterpaj med jordgubbar och rabarber, det var grejer det!

Solen ville visst inte visa sig två dagar i rad dock, aja den kommer nog imorgon igen... Idag blir det en lugn skön dag hemma och lite klossmålning:)

Ha det fint!

Kram

7 kommentarer:

  1. Wooo underbart ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Så härliga bilder. Äntligen lite sommarfeeling.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Mmmm vilken god smulis. Ni har det väldigt fint...
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Jag säger bara lyx, lyx, lyx! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Så härligt ni verkar ha haft, och ja självklart kommer solen och värmen tillbaka, det måste den ju ;)
    Härliga dagar framöver önskar jag er
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Ohh så mysigt och gott och det känns så otroligt att höra att folk går på semester då det inte känns som sommar. Men var lite sommarfeeling i fredags här. Ohh så gott med smulpaj, slurp. Jaaaaa dessa tänder, de förändrar dem ju helt, äter sämre, sover oroligt osv hua.

    Så söta somriga bilder
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vad härligt :) Så somriga fina bilder.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...